Veelgestelde vragen


Hoe pas ik mijn bezorgafspraak aan?

Dat ligt eraan welke bezorgdienst bij je langskomt. 

Voor mobiele bestellingen werken we samen met 2 bezorgpartners: PostNL en AMP. 

  • Als je bestelling door PostNL wordt bezorgd, krijg je een e-mail van PostNL met de datum waarop je pakket bezorgd wordt. Komt het niet goed uit? Kies dan een andere datum in de PostNL app. 
  • Als AMP Groep je bestelling bezorgt, krijg je een e-mail van AMP met daarin een link en inloggegevens. Hiermee kan je zelf een bezorgafspraak maken en later ook wijzigen. Je kan daarvoor ook inloggen op mijnafspraak.nl

Heb je Odido Internet voor thuis besteld? Kijk dan op odido.nl/service/bestelling/internet-tv voor alles over je bestelling.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.