Veelgestelde vragen


Hoe pas ik mijn adres aan?

Als je gaat verhuizen, geef je je nieuwe adres makkelijk zelf door in Mijn Odido.
Wil je alleen je facturen op een ander adres krijgen? Neem dan contact met ons op. We kunnen geen facturen of brieven naar een adres in het buitenland sturen. Daarom kan je alleen een Nederlands adres opgeven.

Je kan trouwens ook instellen dat je je facturen alleen nog in Mijn Odido krijgt, natuurlijk met een volledige specificatie erbij. We sturen je dan een e-mail of sms'je als je nieuwe factuur klaarstaat. Handig toch?

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.