Veelgestelde vragen


Hoe neem ik mijn nummer mee naar een nieuwe provider?

Stap je over naar een andere provider, dan kan je je Odido telefoonnummer meenemen. Sluit een abonnement (of Prepaid) bij een andere provider af en geef daarbij aan dat je je telefoonnummer van Odido wil meenemen. Je nieuwe provider zegt je abonnement bij Odido voor je op. Odido geeft je nummer pas vrij, als je contract is afgelopen. Verder geldt bij ons een opzegtermijn van 1 maand.

Voor meer informatie over je nummer meenemen naar een andere provider neem je contact op met de nieuwe provider. Wil je toch bij Odido blijven? Check onze aanbiedingen in Mijn Odido.

Status
Heb je de nieuwe provider al gevraagd om je Odido telefoonnummer over te nemen? Bekijk dan in Mijn Odido of je verzoek is verwerkt.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.