Veelgestelde vragen


Hoe neem ik mijn nummer mee naar een andere provider?

Je nummer meenemen. Zo geregeld.

Stap je over naar een andere provider? Je neemt je Odido-nummer gewoon mee. Sluit een abonnement of Prepaid af bij je nieuwe provider en geef aan dat je je nummer wil behouden. Zij regelen de opzegging bij Odido voor je. Je nummer wordt vrijgegeven zodra je contract is afgelopen. De opzegtermijn is 1 maand.
 
Meer weten?
Wil je meer info over nummerbehoud? Neem contact op met je nieuwe provider. Blijf je toch liever bij Odido? Check dan onze aanbiedingen in Mijn Odido.
 
Status van je aanvraag
Heb je nummerbehoud al aangevraagd? In Mijn Odido zie je meteen of je verzoek is verwerkt.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.