Veelgestelde vragen


Hoe meld ik me aan voor Klantvoordeel?

Om je aan te melden voor Klantvoordeel, heb je 2 of meer abonnementen nodig op hetzelfde adres. Dit kan een Odido, tablet of 4G voor thuis abonnement zijn. Iedereen binnen het huishouden kan Klantvoordeel activeren.

Goed om te weten:

  • Je kan op 1 adres maximaal 6 mobiele abonnementen en 1 vast abonnement aanmelden. Dus 6 aansluitingen in totaal.
  • Elk Odido abonnement meld je apart aan voor Klantvoordeel. De aanmelding is definitief als alle abonnementhouders akkoord zijn gegaan met voorwaarden. Als er minimaal 2 abonnementhouders de voorwaarden geaccepteerd hebben, gaan de voordelen in waar je recht op hebt.
  • Je meldt je abonnement aan in Mijn Odido.
  • Ben je de 1e die je adres aanmeldt? Nodig meteen alle andere abonnementen op je adres uit voor Klantvoordeel en laat de abonnementhouder van elk abonnement de voorwaarden van Klantvoordeel accepteren.
  • Heeft een huisgenoot jullie adres al aangemeld? Dan meld je jezelf in Mijn Odido aan om toegevoegd te worden tot de Klantvoordeelgroep.
Goed om op te letten: als je een Odido abonnement wil aanmelden voor je Klantvoordeelgroep, zorg dan dat je adres in Mijn Odido voor mobiel en Internet, TV of Vast Bellen precies hetzelfde geschreven zijn. Tot de huisnummertoevoeging aan toe.

Lees meer over Klantvoordeel.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.