Veelgestelde vragen


Hoe kan ik overstappen naar een andere provider?

Als je je mobiele nummer wil houden, kan je nieuwe provider je daarmee helpen.

Je kan je mobiele abonnement telefonisch, schriftelijk of online opzeggen. Lees meer over opzeggen bij Odido
Maar als je wil overstappen naar een andere provider, wil je misschien je mobiele nummer graag meenemen. Dat kan. In dat geval regel je dat met je nieuwe provider. Als je daar nummerbehoud aanvraagt, zorgen ze ervoor dat je abonnement bij Odido wordt gestopt.
 
Heb je een abonnement voor je bedrijf? Lees dan hier hoe je een abonnement opzegt.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.