Veelgestelde vragen


Hoe kan ik misstanden melden bij Odido?

We doen er alles aan om te voorkomen dat we jou, onze organisatie, onze medewerkers en onze zakelijke partners op welke manier dan ook schade toebrengen. Denk je dat we bepaalde wet- en regelgeving overtreden? Dan kan je dit melden op onze Tell me Portal. Deze portal is vertrouwelijk. En je kan je melding ook anoniem doen. Elke melding die binnenkomt, onderzoeken we meteen.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.