Veelgestelde vragen


Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Wil je opzeggen? Vinden we jammer, maar ook daar helpen we je bij.

Opzeggen gaat het snelst door ons even te bellen. Dan regelen we het meteen.

Liever online opzeggen? Kan gewoon in Mijn Odido. Heb je een abonnement voor je bedrijf? Dan lees je op onze zakelijke opzegpagina hoe je je abonnement opzegt.

Belangrijk om te weten: je kan je abonnement alleen opzeggen als deze op je eigen naam staat.

Als je met een brief wil opzeggen.
Je kan ook met een brief opzeggen. Zet daarin in ieder geval:

  • Naam van degene die het abonnement heeft afgesloten

  • Adres, postcode en woonplaats

  • Telefoonnummer

  • Klantnummer (vind je in Mijn Odido)

  • Geboortedatum

  • Betaalrekening waarmee je je abonnement betaalt

  • Datum waarop je je abonnement opzegt (wel even rekening houden met je opzegtermijn voor Odido)

  • Welke diensten je wil opzeggen

  • De reden dat je opzegt

Stuur je brief naar: Odido Service, Postbus 16272, 2500 BG, Den Haag. Handig: verstuur de brief als aangetekende brief. Zo weet je zeker dat we 'm krijgen.

Hebben we je opzegging binnen? Dan krijg je van ons een bevestiging. Daarin vind je ook je opzegdatum. Wel zo fijn.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.