Veelgestelde vragen


Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Wil je je mobiele abonnement opzeggen?

Kwestie van even bellen. Je kan je mobiele abonnement ook online opzeggen, in Mijn Odido.

Als je een abonnement hebt voor je bedrijf, lees dan hier hoe je kan opzeggen.

 

Wil je je Odido Internet, TV of vast bellen voor thuis abonnement opzeggen?

Kwestie van even bellen. Online opzeggen kan ook, via het contactformulier.

 

Goed om te weten: onze medewerkers mogen een abonnement alleen opzeggen als je eigen naam op het contract staat.

 

Opzeggen per brief kan ook
Stuur je brief dan naar:

Odido Service bv
Postbus 16272
2500BG Den Haag


In de brief of e-mail zet je in ieder geval:

  • Naam van degene die het abonnement heeft afgesloten

  • Adres, postcode en woonplaats

  • Telefoonnummer

  • Klantnummer (vind je in Mijn Odido)

  • Geboortedatum

  • Betaalrekening waarmee je je abonnement betaalt

  • Datum waarop je je abonnement opzegt (wel even rekening houden met je opzegtermijn voor Odido)

  • Welke diensten je wil opzeggen

  • De reden dat je opzegt


Het is handig als je de brief aangetekend verstuurt. Zo weet je zeker dat je brief goed bij ons aankomt.
Als je hebt opgezegd, krijg je van ons een bevestiging. Daar staat je opzegdatum in.
 

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.