Wil je je mobiele abonnement opzeggen?
Kwestie van even bellen. Je kan je mobiele abonnement ook online opzeggen, in Mijn Odido.
Als je een abonnement hebt voor je bedrijf, lees dan hier hoe je kan opzeggen.
Wil je je Odido Internet, TV of vast bellen voor thuis abonnement opzeggen?
Kwestie van even bellen. Online opzeggen kan ook, via het contactformulier.
Goed om te weten: onze medewerkers mogen een abonnement alleen opzeggen als je eigen naam op het contract staat.
Opzeggen per brief kan ook
Stuur je brief dan naar:
Odido Service bv
Postbus 16272
2500BG Den Haag
In de brief of e-mail zet je in ieder geval:
-
Naam van degene die het abonnement heeft afgesloten
-
Adres, postcode en woonplaats
-
Telefoonnummer
-
Klantnummer (vind je in Mijn Odido)
-
Geboortedatum
-
Betaalrekening waarmee je je abonnement betaalt
-
Datum waarop je je abonnement opzegt (wel even rekening houden met je opzegtermijn voor Odido)
-
Welke diensten je wil opzeggen
-
De reden dat je opzegt
Het is handig als je de brief aangetekend verstuurt. Zo weet je zeker dat je brief goed bij ons aankomt.
Als je hebt opgezegd, krijg je van ons een bevestiging. Daar staat je opzegdatum in.