Veelgestelde vragen


Hoe kan ik in Mijn Odido mijn e-mailadres aanpassen of verwijderen?

Verwijderen kan niet. Aanpassen kan je zelf. Dan verandert ook je inlognaam voor Mijn Odido.

Aanpassen doe je makkelijk zelf in Mijn Odido. Dan verandert ook je inlognaam.
 
Je e-mailadres verwijderen kan niet. Want je e-mailadres is ook je gebruikersnaam voor Mijn Odido. En we willen je wel graag kunnen bereiken als er iets aan de hand is. Daar hebben we je e-mailadres voor nodig.
  
Als je je wil afmelden voor bijvoorbeeld e-mail nieuwsbrieven, kan je op de afmeldlink in de mail klikken. En je kan het wel of niet ontvangen van aanbiedingen altijd zelf beheren bij je privacy instellingen in Mijn Odido.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.