Veelgestelde vragen


Hoe kan ik een klacht indienen?

Geef een klacht zo snel mogelijk aan ons door. Dan proberen we er samen uit te komen.

Heb je een klacht over Odido? Laat het ons binnen 2 maanden weten nadat je het probleem hebt ontdekt. Als we je klacht hebben gekregen reageren we zo snel mogelijk. Soms duurt het even om je klacht uit te zoeken. Als dat zo is laten we je weten wanneer je een reactie van ons krijgt.
Meld een klacht >
 
Sommige vragen hebben meer onderzoek nodig. Daarom kan je de vragen hieronder op een aparte manier doorgeven:

  • Dekkingsproblemen of een ander probleem met ons netwerk? Bekijk onze dekking op de netwerkkaart. Is er goede dekking op je locatie, maar werkt het toch niet zoals het hoort? Klik dan op de kaart en meld het probleem.
  • Een klacht over sms-diensten of mobiele betalingen? We hebben voor je op een rij gezet hoe sms-diensten en mobiele betalingen werken. Ben je het niet eens met de kosten op je factuur? Vul dan het online onderzoeksformulier in.
  • Word je lastiggevallen aan de telefoon? Je privacy moet gerespecteerd worden. We leggen graag uit wat je kan doen aan ongewenste telefoontjes. En hoe je een onderzoek start.

  
Geschillencommissie
Als we er samen niet uitkomen, kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie. Dit doe je binnen een jaar nadat je de klacht ontdekte. Je moet je klacht dan wel eerst ook schriftelijk bij Odido hebben ingediend. Alleen dan kan de Geschillencommissie de klacht in behandeling nemen.
Als je je abonnement online hebt afgesloten, kan je je klacht ook via het Online Dispute Resolution platform aan de Geschillencommissie voorleggen.

Als je een abonnement hebt voor je bedrijf, kan je niet terecht bij de Geschillencommissie. 
 
Toestelkrediet & BKR
Heb je een klacht over de Toestelkredietovereenkomst of de BKR-registratie, dan kan je je via kifid.nl melden bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Dit doe je binnen een jaar nadat je de klacht ontdekte. Of binnen 3 maanden nadat je van ons het bericht hebt gekregen met onze definitieve mening over je klacht en hoe die past binnen de Toestelkredietovereenkomst.
 

En je kan altijd naar de civiele rechter gaan. Ook als je een abonnement voor je bedrijf hebt.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.