Veelgestelde vragen


Hoe activeer ik mijn simkaart?

Dat kan eenvoudig in Mijn Odido.

Dat heb je zo gedaan in Mijn Odido. Je krijgt ter controle een sms op het nummer van je oude simkaart. Weten we zeker dat jij het bent.
Als je oude simkaart kwijt of kapot is, kan je natuurlijk geen sms ontvangen. Geen punt, want dan kan je je simkaart activeren met een iDIN-controle. Lees meer over iDIN-controle.
 
Kom je liever langs in een Odido Shop? Kan natuurlijk ook. Activeren we daar je simkaart voor je. Wel even een identiteitsbewijs meenemen. Kijk welke Shop in de buurt is op odido.nl/winkels

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.