Veelgestelde vragen


Ik word telefonisch lastig gevallen, wat kan ik doen?

Als je ongewenst anoniem wordt gebeld, kunnen we de overlast voor je onderzoeken. Vul daarvoor het onderzoeksformulier in Mijn Odido in, of (als je Odido voor thuis hebt) het papieren formulier.

Tip: tegenwoordig kan je met de meeste telefoons zelf telefoonnummers blokkeren. Ook zijn er apps waarmee je dat kan doen. Bekijk hiervoor de handleiding of de app store van je telefoon.

Word je ongewenst gebeld door commerciƫle bedrijven, dan kan het helpen om dit te melden bij het ACM Consuwijzer.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.