Problemen met ons mobiele netwerk. Laatste update 3G mobiele netwerkstoring 20 november.
De storing op ons 3G mobiele netwerk is volledig opgelost. Onze excuses voor het eventuele ongemak en bedankt voor je geduld. Heb je toch nog vragen? We staan voor je klaar via onze gebruikelijke klantkanalen. Dit is de laatste update over deze storing. Bedankt voor je begrip.
Storing?
Gaat er iets mis met bellen, sms'en of mobiel internet? Vul je postcode in op de kaart. Dan zie je waar werkzaamheden zijn en waar een storing is. En je kan zelf een storing melden.
Dit zijn onze tips om problemen op te lossen. Hulp nodig met je telefoon? Geen punt.
Meer weten over storingen en onderhoud aan onze diensten Internet, TV en Vast Bellen?
Veelgestelde vragen over storingen.
Hoe kan ik zien of er een storing is?
Is er een storing met Internet, TV en/of Vast Bellen?
Hoe weet ik of er onderhoud bezig is?
Ik heb een storing gehad. Kan ik compensatie krijgen? En hoe werkt dat?
We zijn er voor je.
Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.
Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.