-
Je installatie.
Is je Internet + TV bestelling binnen? Dan is het tijd om te installeren. Zo gedaan met het stappenplan.
-
Je facturen.
Alles over je facturen vind je op 1 plek. Bekijk je factuur, hoe je betaalt of geef een verandering door.
-
Je abonnement.
Je abonnement aanpassen? Of een verhuizing doorgeven? Misschien wil je wel verlengen. Hier kan het.
-
Je bestelling.
Benieuwd naar je bestelling? Hier zie je de status én hoe je de installatie in orde maakt. Wel zo makkelijk.
-
Je producten.
Hier vind je alles over je producten. Van je simkaart en eSIM tot aan Internet + TV voor thuis. Wil je weten hoe iets werkt of een instelling aanpassen? We helpen je op weg.
Service die je verder helpt.
Hallo, ik ben Izzi. Wat kan ik voor je doen?
Hier vind je meteen wat je zoekt.
Bekijk ook.
Ons netwerk.
Hier lees je meer over ons netwerk. Over onderhoud en of er storingen zijn.
Ons netwerkRegel het zelf.
Je kan ook van alles zelf vinden en regelen bij Odido. Heel handig.
Ontdek hoe je dat doetVeelgestelde vragen aan Odido Service.
Waar kan ik de tarieven en voorwaarden van mijn abonnement terugvinden?
Hoe kan ik een factuur betalen?
Waarom is mijn factuur hoger dan ik had verwacht?
Hoe krijg ik Odido Klantvoordeel?
Hoe kan ik mijn abonnement aanpassen?
Wat is het telefoonnummer van Odido Service?
Kan ik gratis bellen naar Odido Service?
Wat is dual-sim en eSIM?
Kan ik bellen en internetten in het buitenland?
Hoe kan ik voicemail van Odido aan of uitzetten?
Wanneer wordt mijn nieuwe telefoon bezorgd?
Kan ik mijn mobiele abonnement eerder verlengen?
Hoe weet ik of er een storing is of onderhoud bezig is?
Mijn internet haalt de beloofde snelheid niet.
Het installeren van mijn Odido installatiepakket lukt niet. Wat kan ik doen?
Welke zenders kan ik kijken met Odido TV?
Wanneer krijg ik mijn bestelling?
Vragen? Vragen! Stel je vraag aan ons door gewoon even met ons te bellen. Of online aan onze chatbot Izzi of de Odido Community.
We zijn er voor je
Op de website vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Neem contact op. Bel onze klantenservice, vraag het onze chatbot of regel het in de Odido App.
Chat met Izzi.
Je wil het meteen regelen. Snappen we. Daarom staat onze chatbot Izzi 24/7 voor je klaar.
Regel het in de app.
In de Odido App regel je van alles rond je abonnement. Van je internetsnelheid tot facturen. En kom je ergens niet uit? Stuur ons een berichtje. Kan ook gewoon in de app.
Vraag het de Community.
Gooi je vraag in de groep. De community van Odido heeft ruim 300.000 leden. Stel zelf een vraag of speur door de ruim 45.000 topics.
Bel met Odido Service.
Liever contact met onze klantenservice? Kan natuurlijk ook. Ons telefoonnummer is vandaag vanaf 9 uur bereikbaar.