Veelgestelde vragen


Waarom heb ik een herinnering ontvangen over mijn betaalafspraak?

Als je een herinnering ontvangt voor je betalingsregeling, heb je een betaaldeel gemist of is de betaling van je maandelijkse factuur te laat. Of misschien allebei.

Als je een betalingsregeling met ons hebt afgesproken, betaal je je factuur of achterstand in delen. Voor elk van deze betaaldelen geldt een uiterste betaaldatum. Omdat je Odido abonnement doorloopt tijdens de regeling, moeten ook je nieuwe maandelijkse facturen gewoon binnen de standaard termijn betaald worden. 

Heb je een herinnering of aanmaning van ons ontvangen? Dan heb je een betaaldeel gemist of is de betaling van je maandelijkse factuur te laat. Of misschien allebei.

In Mijn Odido kan je altijd checken hoeveel delen er al betaald zijn. En wat er dus nog open staat. 
Ook kan je daar meteen betalen, veilig en snel met iDEAL.

Ben je hiermee geholpen?

Bedankt, dat vinden wij fijn om te horen!

We doen ons best om altijd de beste service te verlenen.

Nee, feedback geven

Omdat wij onze service altijd willen verbeteren, zijn we benieuwd naar je feedback.

Het is alleen mogelijk om letters, cijfers en de speciale teken ? te gebruiken in je feedback.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.