De eindfactuur van Odido ziet er anders uit dan je gewend bent. We maken een eindafrekening als je kosten hebt gemaakt of wanneer je te veel betaald hebt.

Goed om te weten.

  • Je betaalt je vaste maandkosten tot de datum waarop je abonnement stopt.

  • Als je in de laatste periode nog kosten buiten de bundel hebt gemaakt, dan betaal je hiervoor.

  • Moest je op de vorige factuur kosten voor de hele maand betalen? Of kreeg je kortingen terwijl je abonnement al was gestopt? Dat trekken we recht op je eindfactuur.

  • Heb je te veel betaald? Dan storten we dat te veel betaalde bedrag binnen 2 weken weer terug op je rekening.

Wanneer je abonnement stopt.

  • Is je vaste contractperiode afgelopen? Of loopt die binnen een maand af? Dan heb je een opzegtermijn van 1 maand.

  • Duurt het nog langer dan een maand voordat je contractperiode afloopt? Dan gaat je opzegging in op de einddatum van je contract.

  • Zit je bij Odido Business? Ook dan heb je 1 maand opzegtermijn vanaf de datum dat je opzegt.

We bevestigen je schriftelijk de datum waarop je abonnement stopt.

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Naar Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.