Verhuizing doorgeven.

Ga je verhuizen? Je kan ons makkelijk meenemen. Je geeft je verhuizing door in Mijn Odido. Zo gedaan. Kan je zonder gedoe verder met de rest van je verhuizing.

Alles over je verhuizing doorgeven.

Ga je verhuizen en neem je Odido mee? In Mijn Odido geef je in een paar klikken je verhuizing door. Bij je verhuizing doen we je natuurlijk een scherp aanbod en krijg je een nieuw contract. Zonder extra kosten voor aansluiten of activeren.

Je verhuizing doorgeven.

Het is slim om je verhuizing zo snel mogelijk aan ons door te geven. Het duurt namelijk zo'n 4 weken om je nieuwe adres aan te sluiten. Volg de 6 stappen hieronder, dan is het zo geregeld.

  1. Log in op Mijn Odido.

    Geef je nieuwe adres en verhuisdatum door. Zie je ook meteen welke abonnementen we op je nieuwe adres hebben. Handig.

    Naar Mijn Odido
  2. Stel je abonnement samen.

    We hebben een mooi aanbod voor je. Bij je verhuizing krijg je een nieuw contract, zonder extra kosten voor aansluiten of activeren. En het sluit perfect aan op je oude contract, dus geen dubbele kosten. Kies eenvoudig wat bij je past.

  3. E-mail

    Na het samenstellen van je abonnement krijg je een mail met je verhuisdatum. In deze mail lees je ook wat er gebeurt met je oude en nieuwe apparatuur.

  4. Stuur je oude Odido apparatuur terug.

    Je krijgt van ons een e-mail over je Odido apparatuur. Daarin lees je of je alles meeneemt naar je nieuwe adres, of juist terugstuurt. Krijg je nieuwe apparatuur van ons? Dan sturen we die zo’n 2 weken voor je verhuisdatum naar het adres dat je aan ons hebt doorgegeven.

    Vragen we je om oude apparatuur terug te sturen? In Mijn Odido zie je precies wat je terug moet sturen en hoe je dit doet.

    Hou je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Neem dan gewoon je TV box(en) mee met de verhuizing.

  5. Installeer Odido.

    Tijd om Odido te installeren. Hoe je dat doet, hangt af van je type internet.

    Glasvezelinternet
    Heb je een nieuw abonnement met Glasvezel? Dan komt er een monteur van onze installatiepartner Guidion bij je langs om alles te installeren. Je betaalt dan installatiekosten. Je krijgt een e-mail van de monteur om een moment te kiezen dat​ ​jou uitkomt. Wel zo prettig.

    Standaardinternet
    Als je standaardinternet hebt, dan doe je de installatie zelf op de verhuisdatum. Dat is zo gedaan. Hulp nodig? Gebruik het stappenplan of bekijk de ​​ installatievideo.

  6. Pas het adres van je mobiele abonnement aan.

    Heb je ook Klantvoordeel? Geef de verhuizing van je mobiele abonnement(en) dan ook even door. Kan gewoon in ​Mijn Odido.

    Goed om te weten. Staan al je Odido abonnementen in 1 Mijn Odido account? Je adres wijzigt dan automatisch mee voor al je abonnementen. Echt handig.

Klik&Klaar Internet. Internet via ons supersnelle 5G-netwerk.
Tijdelijk internet nodig?

Heb je op je nieuwe adres tijdelijk internet nodig? Snappen we. Met Klik&Klaar Internet voor thuis heb je snel en goed internet zonder gedoe.

Het enige wat je nodig hebt om te kunnen internetten, is het 5G-modem en een stopcontact. En het abonnement is maandelijks opzegbaar. Zodra je nieuwe contract ingaat, zeg je Klik&Klaar makkelijk weer op.

Veelgestelde vragen.

We zijn er voor je

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Liever contact met onze klantenservice? Bellen kan natuurlijk ook.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.