Verhuizing doorgeven.

Ga je verhuizen? Leuk als je ons meeneemt. Hier lees je hoe je je verhuizing doorgeeft. Kan via Mijn Odido of via de Verhuisservice van PostNL. Zo gedaan.

Alles over je verhuizing doorgeven.

Ga je verhuizen en neem je Odido mee? In Mijn Odido geef je in een paar klikken je verhuizing door. We kijken wat er allemaal nog meer kan op je nieuwe adres en stellen je nieuwe abonnement samen. Bij een verhuizing ga je namelijk een nieuw jaarcontract aan. Of maak gebruik van de Verhuisservice van PostNL. PostNL geeft je verhuizing gratis door aan de bedrijven en organisaties die jij kiest.

Je verhuizing doorgeven.

Het is slim om je verhuizing zo snel mogelijk aan ons door te geven. Het duurt namelijk zo'n 4 weken om je nieuwe adres aan te sluiten. Volg de 6 stappen hieronder, dan is het zo geregeld.

  1. Geef je verhuizing door.

    In Mijn Odido geef je in een paar klikken je verhuizing door. Zie je ook meteen welke abonnementen we op je nieuwe adres hebben. Handig.

    Naar Mijn Odido
  2. Stel je abonnement samen.

    Odido op je nieuwe adres? We kijken samen wat er mogelijk is op je nieuwe adres en stellen je nieuwe abonnement samen. Bij een verhuizing ga je namelijk een nieuw jaarcontract aan.

  3. Je bevestiging.

    Als je de stappen hebt doorlopen, krijg je een bevestiging in de mail. Met je verhuisdatum en info over oude en nieuwe apparatuur.

  4. Stuur je oude Odido apparatuur terug.

    Je krijgt van ons een e-mail over je Odido apparatuur. Daarin lees je of je alles meeneemt naar je nieuwe adres, of juist terugstuurt. Krijg je nieuwe apparatuur van ons? Dan sturen we die zo’n 2 weken voor je verhuisdatum naar het adres dat je aan ons hebt doorgegeven.

    Vragen we je om oude apparatuur terug te sturen? In Mijn Odido zie je precies wat je terug moet sturen en hoe je dit doet.

    Hou je je TV abonnement ook op je nieuwe adres? Neem dan gewoon je TV box(en) mee met de verhuizing.

  5. Installeer Odido.

    Tijd om Odido te installeren. Hoe je dat doet, hangt af van je type internet.

    Glasvezelinternet
    Heb je een nieuw abonnement met Glasvezel? Dan komt er een monteur van onze installatiepartner Guidion bij je langs om alles te installeren. Je betaalt dan installatiekosten. Je krijgt een e-mail van de monteur om een moment te kiezen dat​ ​jou uitkomt. Wel zo prettig.

    Standaardinternet
    Als je standaardinternet hebt, dan doe je de installatie zelf op de verhuisdatum. Dat is zo gedaan. Hulp nodig? Gebruik het stappenplan of bekijk de ​​ installatievideo.

  6. Pas het adres van je mobiele abonnement aan.

    Heb je ook Klantvoordeel? Geef de verhuizing van je mobiele abonnement(en) dan ook even door. Kan gewoon in ​Mijn Odido.

PostNL geeft je verhuizing gratis door aan de bedrijven en organisaties die jij kiest.

  1. Geef je verhuizing door aan PostNL.

    Via PostNL geef je in een paar stappen je verhuizing door. Regelen zij de rest.

    Vraag de verhuisservice aan
Tip: neem je mobiele abonnement mee naar je nieuwe adres

Geef ook je verhuizing door voor je mobiele abonnement bij Odido. Doe je makkelijk zelf in Mijn Odido.

Veelgestelde vragen

We zijn er voor je.

Vragen? Vragen! Hier vind je de meeste antwoorden. Niet gevonden? Bel ons. Chat met onze chatbot. Stel je vraag in de community. Of regel het in de Odido App. Net wat je wil.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check Mijn Odido.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

Mijn Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Chat met Izzi.

Je wil het meteen regelen. Snappen we. Onze chatbot Izzi staat 24/7 voor je klaar.

De chatbot van Odido

Check onze app.

Bekijk je factuur, verhoog je internetsnelheid en regel wat je wil.

De app van Odido

Bel met Odido Service.

Bellen kan natuurlijk ook. Werkdagen 8-20 uur. Weekend 9-17.30 uur.

Ben je ondernemer? Stel je vraag aan Odido Business.