Bron- en contactonderzoek is 1 van de maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Met het contactonderzoek probeert de GGD vast te stellen met wie de besmette persoon in contact is geweest. Met het brononderzoek zoekt de GGD uit waar de besmetting heeft plaatsgevonden.
Een flexibele telefonieoplossing voor tijd- en plaatsonafhankelijk werken.
De GGD heeft een goed werkende telefonieoplossing nodig. Een callcenterfunctie is handig, omdat medewerkers vaak buiten het kantoor werken. Ook was de GGD ook op zoek naar een partner die hen 24/7 kan ondersteunen. Eentje die flexibel en proactief is en op momenten dat het moet, snel kan schakelen. Die partner heeft de GGD in Kreuze gevonden.
Odido Cloud: Vast & Mobiel integratie.
Omdat de GGD al gebruik maakte van het mobiele netwerk van Odido, kozen ze voor Odido Cloud Essential: Vast & Mobiel integratie. Hiermee verplaats je je telefooncentrale naar de cloud en ben je niet meer gebonden aan een vaste werkplek. Fysieke telefooncentrales, vaste lijnen en onderhoud zijn niet meer nodig. Wil je zien hoe dit werkt? Bekijk de video.
Vast & Mobiel integratie in je bedrijf?
Wil je meer weten over hosted telefonie en Vast & Mobiel oplossingen voor je bedrijf? Neem dan contact op met Odido.