Connectiviteit

Cloud telefonie – de telefooncentrale van de toekomst.

Om als bedrijf je relaties en klanten zo snel mogelijk te helpen, moet je op elk moment bereikbaar zijn. Naast een professioneel callcenterteam is de achterliggende techniek heel belangrijk. Zeker als je kijkt naar de ontwikkelingen op het gebied van thuiswerken. Maar hoe maak je je telefooncentrale klaar voor de toekomst? Lees verder voor het antwoord op die vraag en meer.
Clock 2 min

In 2020 hebben we allemaal meegemaakt dat werk wat normaal op kantoor werd uitgevoerd naar de thuissituatie verplaatste. Zo ook onder callcentermedewerkers. Waarschijnlijk blijft een hybride vorm van thuiswerken bestaan. Maar of je nu in een grote organisatie werkt of bij een midden- of kleinbedrijf: in een snel veranderende wereld spelen bereikbaarheid en efficiëntie een sleutelrol in het vertrouwen van klanten en relaties. Daarom is de flexibiliteit van je telefooncentrale belangrijker dan ooit.

IT Guide | Cloud Telefonie

IT-guide-cloud-telefonie_social

Lees alles over een flexibele telefooncentrale en hoe dit bij kan dragen aan de efficiëntie van jullie organisatie!

DOWNLOAD GRATIS
Voordelen van een flexibele telefooncentrale.

Telefooncentrales hoeven tegenwoordig niet meer via de vaste lijn te lopen. Er bestaat efficiënte software en je kan bellen via internet. Daarom kan je als bedrijf overwegen om voor een telefooncentrale in de cloud te kiezen. Deze flexibele centrale werkt gewoon via het internetnetwerk van je provider. Zo ben je altijd goed bereikbaar.

Digitale tools voor een telefooncentrale in de cloud.

Om het beste uit je cloudtelefooncentrale te halen kan je wel wat hulp gebruiken. Er bestaan enorm veel tools die jou en je medewerkers helpen nog meer voordeel te halen uit deze innovatie. Om je een handje te helpen hebben we in onze IT Guide: Cloud Telefonie 15 digitale tools op een rijtje gezet. Deze hebben we voor het gemak onderverdeeld in tools voor betere bereikbaarheid, slimmer werken, effectiever samenwerken en analyse. Zo zijn er tools die je bellers alvast naar de juiste afdeling leiden en tools die klantinformatie snel groeperen en laten zien.

Odido, Microsoft en de cloud.

Microsoft Teams heeft zich al bewezen als succesvolle communicatie- en samenwerkingstool. Als je Microsoft Teams combineert met telefonie van Odido maak je dit nóg effectiever. Het grote voordeel? Je hoeft maar 1 tool te gebruiken. Zo is je bedrijf altijd en overal bereikbaar. Hierdoor loop je geen klanten mis en weten medewerkers elkaar goed te vinden in een wereld die steeds meer van je communicatie vraagt.

IT-guide-cloud-telefonie_social

IT Guide | Cloud Telefonie

Lees alles over een flexibele telefooncentrale en hoe dit bij kan dragen aan de efficiëntie van jullie organisatie!

Lees direct
Beeld: Shutterstock