Voor de grootste luchtvaartmaatschappij van Nederland zijn snelle en goedwerkende communicatiemiddelen heel erg belangrijk. Daar helpt Odido KLM al sinds 2015 bij. Internet of Things (IoT) is een innovatie die steeds meer voet aan de grond krijgt. Ook bij KLM. Hoe Odido hun helpt op het gebied van IoT en telefonie, vertellen we je in dit artikel.
Drones die op een duurzame manier pakketten bezorgen. Of die kunnen helpen bij het uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden, zoals het controleren van schoorstenen of elektriciteitsmasten. Met 5G komt dit toekomstbeeld steeds dichterbij. In deze aflevering van onze vodcast De Verschilmakers hoor je er meer over. Kijken dus.
De ideale internetsnelheid is voor elk bedrijf anders. Zo verstuurt een accountancykantoor dagelijks wat e-mails en documenten, terwijl een filmproductiebedrijf zware video’s het web up- en download. Hoe weet je als bedrijf welke snelheden je nodig hebt? En welke verbinding kies je? Leggen we je in dit artikel uit.
Als het gaat om klantcontact zijn er in Nederland 3 grote uitdagingen: een positieve klantervaring bieden, genoeg goed personeel vinden én houden, en voor de juiste balans zorgen tussen omzet en kosten. Veel bedrijven moeten kiezen welke van deze uitdagingen ze aanpakken. Omdat middelen beperkt zijn en de oplossingen tegenstrijdig lijken. Innovatie is de oplossing. Want met slimme AI voor klantcontact afdelingen hoeven bedrijven niet meer te kiezen. In dit artikel vertellen we je er meer over.
Op het gebied van generatieve AI gebeurt er veel. Er zijn steeds meer interessante ontwikkelingen en slimme tools die je helpen om meer uit je bedrijf te halen. 1 van die nieuwe ontwikkelingen is promptography, of promptografie. Hiermee maak je levensechte foto’s door tekstaanwijzingen te geven. In dit artikel vertellen we je meer over deze nieuwe trend. Wat het precies is, hoe de trend is ontstaan en hoe je het als ondernemer slim kan inzetten in je bedrijf.