Productiviteit

The Connected Experience Platform: je klantcontacten, kennis en processen samen in 1 platform.

De wereld maakt een erg snelle digitale transformatie door. Contact onderhouden met klanten via het digitale kanaal van hun voorkeur wordt steeds belangrijker voor het in stand houden van succesvolle klantrelaties. De overgang van een fysieke naar digitale klantervaring kan uitdagend zijn. Want hoe blijf je met klanten verbonden via alle digitale kanalen, van chatbots tot Messenger? En hoe zorg je ervoor datklantenservice efficiënt, gepersonaliseerd en betekenisvol is?

Clock 2 min
Artikel delen

Om goed in te kunnen spelen op de wensen van klanten die steeds digitaler worden, stappen veel organisaties over naar een omnichannel-cloudplatform. Zo’n platform groeit met je mee, voegt alle programma’s waarmee je nu contact hebt met je klanten samen, zorgt ervoor dat je efficiënter samenwerkt en bespaart kosten.

Om te zorgen dat jij ook klaar bent voor de toekomst komt Odido nu met The Connected Experience Platform. Een cloudbased platform waarin het contact met klanten vanuit alle kanalen in 1 gebruikersvriendelijke omgeving samenkomen. In het cloudbased contactcenter voegen we informatiestromen zoals telefonie, e-mail en de social mediakanalen Twitter, Messenger en WhatsApp samen op 1centrale plek. Handig. Het geeft inzage in alle klantcommunicatie en biedt ook mogelijkheden om werkprocessen te automatiseren met AI. Hiermee bied je klanten én je medewerkers een nieuwe ervaring, terwijl je ook nog eens beter en efficiënter werkt.

De voordelen van The Connected Experience Platform.

Met ons nieuwe platform werk je beter en schakel je niet meer tussen verschillende informatiesystemen. Ben je benieuwd naar alle voordelen van The Connected Experience Platform? We hebben ze voor je op een rijtje gezet:

360 graden klantbeeld.

Het samenvoegen van alle klantcommunicatie geeft medewerkers een duidelijk overzicht van alle relevante klant- en procesinformatie. Het maakt niet uit waar deze informatie in het bedrijf is. Doordat je alle informatie op 1 plek vindt, kan je de klant goede en persoonlijke service bieden.

Dienstverlening op maat.

Geef je klanten de vrijheid om zelf te kiezen via welk kanaal ze contact met je opnemen. Dit zorgt voor dienstverlening op maat. Je kan gebruikmaken van verschillende communicatiekanalen, selfservice en live-ondersteuning.

Omnichannel interacties: hier komt alles samen.

The Connected Experience Platform biedt alle tools die je nodig hebt voor een toekomstbestendig, omnichannel contactcenter. Met het platform stel je klanten en medewerkers in staat om makkelijk en snel te wisselen tussen verschillende communicatiekanalen: spraakoproepen, e-mail, chatbots, video, mobiel, berichten en sociale media-interacties. Alles komt op het platform samen.

Geautomatiseerde werkprocessen en klantcontacten.

Automatisering en AI kunnen herhalende taken overnemen van de servicemedewerker om beter te werk te gaan. Hierbij zorgen chatbots voor het volledig geautomatiseerd uitvoeren van processen en van klantcontacten op websites en berichtenplatformen zoals WhatsApp.

Een mooi voorbeeld: 1 van de gebruikers van The Connected Experience Platform heeft op deze manier de doorlooptijd van retourbetalingen verkort van 14 dagen naar 8 seconden door 24/7 Tikkie Zakelijk in te zetten via chatbots. Dit zorgt voor een verbeterde klantervaring en tijdsbesparing, waardoor medewerkers zich kunnen richten op ingewikkelde problemen en contacten waar ze de meest waarde kunnen toevoegen.

Meteen beginnen?

Meer weten? Ga meteen naar The Connected Experience Platform, neem contact op met 1 van onze accountmanagers of vraag een demo aan in ons Experience Centre in FC Utrecht-stadion de Galgenwaard.

Artikel delen
Beeld: Odido