iPhone 15
Met de iPhone 15 haal je een echte krachtpatser in huis. Welke kleur kies je.
Doet je iPhone het opeens niet meer? Zonder dat je er iets aan kan doen? Kijk of je iPhone garantie heeft. Dan wordt hij zonder bij te betalen voor je gemaakt. Of je krijgt een nieuwe. Lees hier alles over Apple garantie en hoe je checkt of je het nog hebt.
Elke iPhone heeft 1 jaar beperkte garantie. Dat betekent 1 jaar garantie en 2 jaar technische ondersteuning. Belangrijk is wel dat je de schade aan je telefoon niet zelf veroorzaakt hebt. Alleen bij productiefouten of als je telefoon spontaan niet meer werkt, heb je recht op een nieuwe of op reparatie.
Heb je je iPhone in Europa gekocht? Dan heb je volgens het Europees Consumenten Centrum Nederland in totaal 2 jaar recht op garantie. Als het product buiten je eigen schuld om stuk is gegaan natuurlijk. Je kan dan ook het 2e jaar nog bij Apple terecht. Maar alleen als je je telefoon daar gekocht hebt. Heb je hem bij een andere winkel gekocht? Dan kan je daar langs voor de extra garantie.
Dat is met elke iPhone hetzelfde. Of je nu de iPhone 15, iPhone 14, iPhone 13 of iPhone 12 hebt. De garantie gaat in vanaf de dag dat je je telefoon kocht.
Is je iPhone op straat gevallen en is je scherm stuk? Of is je telefoon tijdens het appen per ongeluk in de wc gevallen? Dan geldt Apple’s garantie niet.
Met de iPhone 15 haal je een echte krachtpatser in huis. Welke kleur kies je.
Je kan zelf controleren of je iPhone nog onder de garantie valt. Je Apple garantie check doe je zo:
Heb je liever extra dekking voor je iPhone? Dan heeft Apple iets handigs: Apple Care+. Hiermee verleng je de garantie op je telefoon. Zo heb je in plaats van 1 jaar garantie en 2 jaar technische ondersteuning, 2 jaar recht op garantie. Ook kan je altijd bellen naar de telefonische hulplijn van Apple. Met Apple Care+ heb je ook garantie op schade die je zelf veroorzaakt hebt. Maximaal 2 keer per jaar. Laat je je telefoon vaak vallen en is je scherm steeds kapot? Dan is Apple Care+ misschien iets voor je.